Webshop segítség
Online jegyvásárlás menete
Az alábbi 1-5. pontokban írt technikai lépések során kötelező erejű szerződést kötsz a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft-vel, amely az Általános Szerződés Feltételek elfogadásával, és a fizetési tranzakció teljesedésével létrejön.
A megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. nem rögzíti, és a szerződés utóbb nem lesz hozzáférhető. A szerződés nyelve magyar.
Termék kiválasztása
- Klikkelj a megvásárolni kívánt termék mellett látható "Kosárba tesz" gombra
- Válaszd ki a mennyiséget
- Ha mást nem szeretnél venni, kattints a "Kosárba tesz és kasszához" gombra
- Ha mást is szeretnél venni, kattints a "Kosárba tesz" gombra és ismételd meg a folyamatot
Az oldal tetején található "Megvásárlás" gombbal bármikor továbbléphetsz a fizetéshez.
1. lépés – Nézd át a kosarad
- A kiválasztott termékeket itt újra átnézheted, meggyőződhetsz róla, hogy mindent kiválasztottál, amire szükséged van
- A lap alján találsz pár hasznos tippet egyéb termékekről, amiket itt rögtön hozzá is adhatsz a kosarad tartalmához
- Ha mindent rendben találsz, a továbblépéshez kattints a "Megveszem" gombra
2. lépés – Add meg az adataidat
- E-mail cím:
- A Te e-mailcímed. Fontos, hogy valós legyen, mert ide küldjük a jegyeket és a számlát.
- Vásárló neve:
- A Te neved.
- Ország:
- Az ország, ahonnan vásárolsz
- Irányítószám:
- A Te irányítószámod
- Város:
- A város, ahol laksz
- Utcam házszám:
- Utca / tér / stb. neve és házszám
- Telefonszám:
- Mobiltelefonszámod
- Születési dátum:
- Születési időd, az alábbi formátumban: pl. 1983-02-16
- Számlázási adatok:
-
Más címre kérem a számlát: Klikkelj a négyzetre, és a rendszer a lent megadott adatokat kezeli számlázási adatokként.
Amennyiben személynek szükséges a számla a vásárlásról, az Ügyfél típusánál jelöld be a "Személyt". Ha pedig céges számlát kérsz, ugyanitt a "Cég" négyzetet jelöld ki. Magánszemélyként az Adószám, az EU adószám és a Bankszámlaszám kitöltése nem szükséges!
Hozzájárulok, hogy a megadott adataimat a Sziget Kft. felhasználja marketing kommunikációs célokra. Az adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A négyzetre kattintva e-mailcímed bekerül hírlevél adatbázisunkba, hogy a rendezvénnyel kapcsolatos hírekről tudjunk értesíteni.
3. lépés – Ellenőrizd az adataidat, válassz fizetési módot
Itt újra ellenőrizheted a kosarad tartalmát, a vevő és számlázási adataidat. Ezután válassz fizetési módot.
A vásárlás megkezdése előtt kérjük olvasd el figyelmesen, és ha egyet értesz vele, fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket! A négyzetre kattintva elfogadod az Általános Szerződési feltételeket. A vásárlás csak az elfogadás után folytatható.
Kérlek figyelj arra, hogy amennyiben egyéb szolgáltatásokat is igénybe veszel (például parkoló, biztosítás), úgy az ezekre vonatkozó szabályzatokat is el kell fogadnod.
4. lépés – Internetes fizetés
Az OTP fizetőfelületén meg kell adnod a bankkártyád az adatait.
- Kártyaszám:
- A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.
- Lejárati dátum:
- A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.
- Érvényesítési kód:
- A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Ha a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen lehet hagyni!
Az alábbi kártyatípusokkal tudsz fizetni:
- MasterCard (dombornyomott)
- Visa (dombornyomott)
- American Express (dombornyomott, csak OTP által kibocsátott)
- Electron (nem dombornyomott)
- Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát.
- Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, fizethetsz ezzel a kártyatípussal.
- Kérjük vedd fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó bankkal további információkért.
- Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók
- Maestro
- Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható.
- Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
- Kérjük, az elfogadással kapcsolatban érdeklődj bankodnál.
- SZÉP kártyával
- Bizonyos termékeket nem lehet SZÉP kártyával fizetni.
- Ha ilyen terméket választasz, az online vásárlásnál nem jelenik meg a SZÉP kártyás fizetési opció.
- Adminisztrációs díjat nem számolunk fel SZÉP kártya fizetés esetén - ezt a fizetési mód kiválasztásánál jelezzük.
OTP Vásárlási segédlet letöltése innen.
Mire van szükséged ahhoz, hogy MasterCard Mobile alkalmazással fizethess?
- Okostelefonra, amelyen iPhone esetében 7.0, Android esetében 4.0.3 Ice Cream Sandwich, WindowsPhone esetében 7.5 Mango vagy annál frissebb operációs rendszer van telepítve.
- Szükséged lesz továbbá az okostelefonra letöltött és telepített MasterCard Mobile alkalmazásra, amelynek segítségével majd regisztrálnod kell a MasterCard® vagy CVC-kóddal ellátott Maestro kártyádat a mobilodra.
- Érvényes, saját, MasterCard vagy CVC-kóddal ellátott Maestro bankkártyára!
Részletes információkat a MasterCard Mobile fizetésről itt találsz!
MasterPass - Fedezd fel az online vásárlás kényelmesebb módját!
Tájékozató az OTPay MasterPass képes mobiltárca használatáról
5. lépés – Jegyküldés e-mailben, beváltás
Az OTP fizetés jóváhagyása után e-mailcímedre küldünk egy Fesztivál Online Jegyvásárlás tárgyú levelet. Ebben találod a vásárlásodról a Számlát, és a jegyeket tartalmazó linkeket a PDF és a PKPASS tartalomhoz.
Két lehetőséged van a jegyed karszalagra váltásához:
- Otthoni nyomtatás: (szükséged lesz egy nyomtatóra)
-
A levélben található PDF linkre kattintva letölteni, megnyitni, valamint nyomtatni a jegyedet. Ha több jegyet vásároltál, azokat külön linkeken tudod letölteni. A megnyitáshoz Adobe Reader nevű segédprogramra lesz szükséged, amit innen tudsz letölteni.
A kinyomtatott jegyet magaddal kell hoznod a rendezvényre. A bejáratnál található jegy becserélő pontokon karszalagra váltjuk a kinyomtatott jegyedet.
- Mobil jegy bemutatás: (Szükséged lesz Android, vagy iOS alapú okostelefonra és arra telepítve Google Wallet (Android) vagy Wallet / Pass Book (iOS) alkalmazásokra)
-
Az e-mailben található .pkpass formátumú jegyedet töltsd le a telefonod megfelelő applikációjába (Google Wallet - Android, vagy Wallet / Pass Book - iOS). Az okostelefonodat hozd magaddal a rendezvényre. Az applikációban található QR kód felmutatásával karszalagra váltjuk a jegyedet. (Mobil jegy bemutatás esetén nincs szükség jegyet kinyomtatni és magaddal hozni)
Helpdesk
Amennyiben problémával szembesülsz az online vásárlás során kérlek olvasd el a lent felsorolt megoldásokat, hátha segítségül szolgálnak.
Nem kaptam Tőletek e-mailt! Hol találom a jegyemet?
A link megérkezéséig maximum 24 óra telhet el, ha ezután sem kaptál Tőlünk e-mailt, kérlek ellenőrizd a következő lépéseket:
- Ellenőrizd a SPAM (Levélszemét) mappádat a leveleződben, hátha odakerült!
- Előfordulhat, hogy véletlenül rosszul adtad meg az e-mail címedet. Kérlek ebben az esetben írj Nekünk a info@bmylake.hu címre!
Miért nem látom a webshop oldalt teljesen? Miért nem működik?
Kérjük ellenőrizd, hogy a webshopunk által támogatott böngészőt használsz-e:
- Internet Explorer: 10 vagy újabb
- Mozilla Firefox: 25 vagy újabb
- Chrome: 31 vagy újabb
- Safari: 6 vagy újabb
Sajnos a jegyrendelési felület Windows XP operációs rendszerben nem mindig működik, így javasoljuk újabb Windows, vagy más operációs rendszerek használatát.
Nem sikerült online fizetnem! Mi lehet a probléma?
Amennyiben nem sikerült az online fizetés, kérlek győződj meg róla, hogy a bankkártyád alkalmas online fizetésre vagy átutalásra. A fizetés nem fog sikerülni, ha a kártya le van tiltva vagy érvénytelen.
Esetleg próbáld meg a felsorolt lépéseket:
- Próbáld meg elölről kezdeni a fizetési folyamatat, győződj meg róla, hogy helyes adatokat adsz meg!
- Amennyiben többszöri próbálkozás ellenére sem tudsz fizetni, a bankkártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődj. A webshop sikertelen hibaüzenet oldalán található 32 karakterből álló transaction-ID-t továbbítsd az ügyfélszolgálatnak, hogy segíteni tudjanak. Leggyakrabban ezek az előforduló bankkártya problémák:
- a bankkártyád nem alkalmas a webshopunkon történő vásárlásra. Az elfogadott bankkártyák listája itt található.
- nincs fedezet a kártyán
- a kártyán biztonsági limit van beállítva
Jegy helpdesk
Ha segítségre van szükséged, kérdésed van az online tranzakcióval kapcsolatban, vagy a vásárlás során tapasztalt problémáidra keresel megoldást, keresd kollégáinkat a következő elérhetőségeken:
- info@bmylake.hu
- Levelezési cím
- VOLT Produkció Kft, pf. 694/245, 1399 Magyarország
Az online webshop szolgáltatást a VOLT Produkció Kft., 1033 Budapest, Hajógyári-sziget, Hrsz.: 23796/58. működteti.
Online Jegyvásárlói Tájékoztató
Az online jegyvásárlás során átirányítunk az OTP Bank felületére, ahol online ki tudod fizetni a kiválasztott jegyeket. Az online tranzakcióról szóló részletes Vásárlói tájékoztatót itt találod.
Az online jegyvásárlás során a következő kártyatípusokat használhatod: